Subject: [SPAM] [Possible Malware Fraud][DKIM katki]Ettevõtlusega seotud infokorje
From: <[email-masked]>
To: "Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 14:08:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

  _____

WARNING: Your email security system has determined the message below may be 
a potential threat.

It may trick victims into clicking a link and downloading malware. Do not 
open suspicious links.

If you do not know the sender or cannot verify the integrity of the message, 
please do not respond or click on links in the message. Depending on the 
security settings, clickable URLs may have been modified to provide 
additional security.

  _____

Tere!

Teile on saadetud Põlva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Ettevõtlusega seotud infokorje, mis on registreeritud 07.04.2025, 
numbriga 7-6/25-771-2.
Kontaktinfo

Kesk 15, 63308 Põlva
Tel 799 9470
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>